sábado, 26 de octubre de 2019

¿Truco o trato? 26/10/2019

Aquest matí hem sigut testimonis d'una sèrie d'esdeveniments misteriosos als quals no trobem explicació. Narrarem els fets tal com van esdevindre i que el lector traga les seues pròpies conclusions.

El pla inicial era pujar a Pla de la Casa, però Basseta havia de complir amb la seua mare i no podia arribar més tard de l'hora de dinar.

Sobre la marxa hem improvisat un passeig per la serra de Cuartel, Vivens, Barranc de Castalla, ... d'anada i tornar.

La ruta és coneguda: pujar i baixar, pujar i baixar, ... i en lloc d'anar-nos a la Martina o als Plantadets, hem optat per seguir la pista, molt condicionada i agradable de transitar, en direcció a la Penya Mitjorn.

Les vistes per la dreta arriben fins a la serra del Reconco de Biar, amb Castalla Internacional a la vista, mentre que per l'esquerra es veu La Martina, els barrancs que baixen a Xixona i, al fons, la mar per la zona del Campello.

Però quan ja es feia l'hora d'esmorzar, a l'altura del Cabeçó Redó, després d'una corba en el camí, se'ns han obert unes vistes al Maigmó, al Ventós, al camp d'Alacant i la costa fins a Santa Pola. Era el moment i el lloc perfectes per a esmorzar (menú clàssic: pa i companage, raïm per a postres, pastisets de moniato, cigaló i herbero).

I ha sigut al final de l'esmorzar quan s'han produït els fenòmens estranys. De sobte, els nostres rostres han patit una mutació i durant uns instants no ens reconeixíem.

Alguna cosa ha d'haver passat, perquè el GPS s'ha tornat boig i ha transportat a Basseta fins a Tibi. Però sens dubte només ha viatjat l'esperit, doncs al cos no li han perdut de vista en cap moment i està clar que 26 quilòmetres no ha fet.

El retorn, una cosa més lleugera, ens ha dut a Ibi sans i estalvis, encara que ens haguera vingut bé una altra teletransportació de debò.

En fi, que us deixe el perfil de la ruta per als incrèduls (a veure quina explicació li doneu!) i les fotos, algunes de les quals reflecteixen la misteriosa transmutació de rostres.

Per a què després diguen que això d'Halloween són bobaes!