sábado, 15 de febrero de 2020

Pleno de 6 15/02/2020

Hui hem fet ple. Ens hem ajuntat 6 espetequeros, la qual cosa ja és tot un èxit. Ho hem celebrat fent una ruta local, però pel motiu que diversos de nosaltres teníem compromisos familiars per a menjar.

Ens hem reunit en la cafeteria de l'Hotel del Joguet i, després de prendre un café, ens hem dirigit a la partida de Campos, per a pujar pel "descansador". Berna estava espantat, perquè segons ell feia més de 30 anys que no pujava per allí.

Es fa llarg, i a dreta i esquerra de la senda hi ha centenars de pins fets fallida després del pas de la borrasca Gloria, però prompte arribem a la casa de Foiaderetes (és una pena que estiga en l'estat ruïnós que presenta).

Per la pista, excepte el "trenca-sendes", hem seguit pujant fins a arribar a la casa del Serrallo, on ens esperaven unes estupendes taules de fusta on esmorzar.

El que havia de ser un esmorzar lleuger s'ha convertit en el banquet de les "Bodas de Camacho" (pa, companage, aladrocs fregits, pastissos de moniato, dolç de codony, torró, saginosa, café, cigaló, ...). En fi, fent gala del nostre gastrosenderisme particular.

Després de l'esmorzar hem tornat a Foiaderetes, i entre bancals amb preciosos ametlers en flor, hem seguit pel camí fins a Foiaderes, on hem trobat alguns bancals totalment entollats.

Des d'allí, per la senda que ix al barranc de les Raboses, entre precioses mates de romer en flor, hem empalmat amb la senda que puja al Canyo, per a baixar fins a Ibi gaudint d'unes vistes precioses als bancals plens d'ametlers en flor.

Ens ha fet un matí fantàstic, amb un sol i una temperatura molt agradable, potser excessiva per a l'època que estem.

Hem acordat que el dissabte que ve anirem al Pou de Canonge. I després, Ramón ens convidarà a menjar en el Camp de Tir, ...què més es pot demanar?

No us podía deixar el perfil de la ruta perquè Wikiloc ha fallat en l'enregistrament, però Berna me l'ha passada. Fotos hi ha un grapat en l'àlbum de Google Fotos.