sábado, 22 de octubre de 2016

Esmorzar en el Menejador 22/10/2016

Estem en plena tardor i tots sabem que en aquesta temporada, i després d'haver plogut, la Font Roja és visita obligada. No som els únics que pensem així, doncs aquest matí la serra estava plena de caminantes i senderistes, gaudint dels colors tardorencs.

Hem eixit d'Ibi a les 8 del matí en direcció al Barranc dels Molins, per on hem pujat fins a Santa María, per a desviar-nos per la pista que puja a Foiaderes, seguint fins al Serrallo i arribar finalment al cim del Menejador, on hem esmorzat.

Després de passejar per la zona i pujar al vèrtex geodèsic, hem baixat en direcció al Santuari de la Font Roja per la senda del Menejador, una autèntica meravella de colorit, de molsa, d'olors, d'humitat. L'arribar a la pista, hem girat a l'esquerra per a ascendir de nou fins al Serrallo i prendre el mateix camí de tornada.

Malgrat que amenaçava pluja, no ens ha caigut ni una gota. A la rematada, han sigut més de 16 de quilòmetres de pujades i baixades que ens han deixat baldat, però felices.

Us deixe el perfil de la ruta d'ascens al Menejador en Wikiloc, així com l'enllaç a les fotos que he pujat a Google+.