sábado, 7 de febrero de 2015

Esmorzar en "La Martina" i volta pel Refugi 7/02/2015

L'ona de fred que assota aquests dies la comarca no ha impedit que Ramón, Pastu i Basseta hàgem eixit a donar nostra habitual caminada de dissabte. Hem quedat a les 8 per a eixir en direcció al camí de Villalobos, per a pujar en direcció a Vivens i aconseguir l'alt de La Martina, on hem esmorzat a l'abric de la caseta de vigilància forestal que allí existeix.

Després de la dissertació polític-soci-econòmica del vigilant xixonenc (que pena de tant talent malgastat enmig de la serra), hem baixat pel camí en direcció a la zona de masies que existeix prop de La Carrasqueta, per a torçar a l'esquerra i pujar fins a la zona del refugi dels Albarcerets. En el camí de baixada hem trobat una bonica capa de neu gelada. Hem seguit fins a enllaçar amb el camí de La Boquera i, pel pont de La Pileta hem arribat a Ibi.

No ha sigut dia de prendre moltes fotos, però us deixe una selecció en un àlbum de Google+ i Flickr, a més del perfil de la ruta en Endomondo (i en Wikilooc per cortesia de Ramón), el mapa de Google Maps i una presentació de diapositives.

PD: Diuen que la setmana que ve anem a pujar al Puig Campana.