sábado, 8 de noviembre de 2014

Pujada al Montcabrer 8/11/2014

Mentre els Paticortos segueixen amb el seu pla d'entrenament per a la carrera de València, Pastu, Ramón i Basseta ens hem anat a pujar al Montcabrer.

A les 8 del matí hem eixit en direcció a la Font de Mariola, deixant el cotxe en la Font dels Arbres i seguint a peu per la pista forestal recentment reparada. Pel Mas de la Foia Ampla es desvia del camí per la dreta una senda que ascendeix fins al Montcabrer.

Des del cim la vista és espectacular en totes adreces. L'anècdota ha sigut trobar-nos amb un ramat de cabres que s'acostaven a nosaltres sense cap por. En asseure'ns a esmorzar, una d'elles, amb tota la descaradura, s'ha portat un tros de pa. Algú ha dit que la cabra venia cercant al Presi, però no està confirmat.

Acabant d'esmorzar ha començat a caure un plugim que ens ha acompanyat una bona estona, encara que no ha arribat a calar-nos. Hem optat per seguir la senda que dóna la volta al turó i dirigir-nos a la Cava Gran o Cava Arquejada, per a reprendre la pista forestal que baixa fins al lloc on hem deixat el vehicle.

Seguint amb el costum, he pujat una selecció de les meues fotos a Google+ i a Flickr, i us deixe la ruta en Endomondo, el mapa de Google Maps (nova versió, amb la qual encara no m'aclarisc molt) i la passada de diapositives. Ens veiem la setmana que ve per a fer una passejada per la Serra d'Aitana.