domingo, 11 de febrero de 2018

Barx, Serra de Buscarró i Barranc de Manesa 10/02/2018

Jorge García Polop, un amic del Facebook que cada setmana comparteix unes magnífiques fotos de les rutes que realitza, em va convidar a recórrer les serres pròximes a Gandia i Pastu i Ramón es van apuntar.

Arribem a les 9 del matí a Gandia, vam arreplegar a Jorge i ens pugem al poble de Barx, des d'on vam recórrer el traçat del PR-CV 60, passant per la Drova, el Forat de l'Aire, la Sima de l'Aldaia, el Alt de l'Aldaia, els Clots de la Neu, la Nevereta i el preciós Barranc de Manesa, amb una biodiversitat vegetal sorprenent.

Especialment interessant va ser contemplar les vistes des de l'Alt de l'Aldaia, doncs feia un dia molt clar i s'albiraven totes les serres nevades (des de Montcabrer a l'Aitana passant pel Rentonar), i les illes d'Eivissa i Mallorca.

Crec que és just agrair a Jorge no solament la seua companyia, sinó totes les seues explicacions respecte a la història i la geografia de la zona, així com les seues llegendes i curiositats.

Us deixe el perfil de la ruta a Wikiloc i l'àlbum de fotos en Google Fotos.


En un àlbum apart us deixe les fotos que m'ha enviat Jorge. D'ara endavant sabreu distingir perfectament a un bon fotògraf d'un simple aficionat.



Powered by Wikiloc

Cim de Penyalba

Eivissa


Serra d'Aitana
Barx (Pou de Neu)


4 comentarios:

Pastu dijo...

Basseta, les fotos de Jordi impresionans, no se si posar les meues, perque si ya en ia diferençia entre les teues y les meues, ara si que ya estic per a dixame la camara, jejejee.
Si xarres en ell, donali les graçies per el dia tan esplendit que vam passar.

Jorge García Polop dijo...

Gràcies el qualsevol lloc per la vostra inestimable companyia. No patiu que ja me ho cobraré un altre dia anant a vore què em poden mostrar els molt honorables iberuts.

Salutacions als tres i a la resta de la penya.

PD. Gràcies per les fotos! Són de les úniques en que jo mateix isc! :)

Monchi dijo...

Jordi/Jorge: fotos impresionants i les explicacions, tant de serres com agricoles, una meravella.Es nota que eres profesor.

Jorge García Polop dijo...

M'alegre de que no us avorrira. De ser professor agafes el vici d'explicar-li-ho tot a tots i sempre em fa por de ser un pesat! Gràcies als tres altra vegada