sábado, 25 de noviembre de 2017

Cova Alta 25/11/2017

Avui hem tornat a ballar-la, mai millor dit. Pastu ha agafat un recés en la recollida de l'oliva i s'ha vingut de ruta. Toni feia temps que suggeria fer una volta des del port d'Albaida, per una senda anomenada "Dels enginyers" i els seus desitjos s'han vist complits.

A les 8 eixíem d'Ibi Toni, Ramón, Pastu, Paula i Basseta, direcció al port d'Albaida. Hem deixat el cotxe prop d'una Casa Forestal i hem iniciat la ruta per la dreta, ascendint lenta però progressivament, amb vista a la vall on està Agullent i Ontinyent, per la Font del Patge i el Pla dels Mollons. Per

A poc a poc la senda va girant a l'esquerra, per a dirigir-se a la Creu de la Cova Alta, a més de 800 metres d'altura. Allí hem trobat a tres veterans senderistes que venien de Petrer.

Des d'aquest punt hi ha vistes també a l'altre costat, a la valleta d'Agres, arribant fins i tot a albirar Bocairent i Banyeres de Mariola.

Ens semblat interessant seguir donant la volta i fer la ruta totalment circular, per al que hem seguit avançant per a baixar per l'altre costat del massís muntanyenc, baixant pel Barranc dels Bolcadors, amb vista a Muro d'Alcoi i entrada de l'autovia en el port d'Albaida, i per l'Ombría del Tormo Gord, amb vistes espectaculars al Benicadell.

Us deixe el perfil de la ruta en Wikiloc i l'àlbum de fotos en Google Fotos.