lunes, 30 de octubre de 2017

Ruta de los Pantaneros (Chulilla) 27/10/2017

Portàvem molt temps desitjant fer una eixida de cap de setmana acompanyats de les nostres respectives parelles i pensem que Xulella (Chulilla) podia ser una bona destinació.

La incertesa sobre el naixement del nét de Pastu ens tenia una miqueta indecisos, però finalment ens decidim pel 27-28-29 d'octubre, encara que Pastu i Mariu van optar per quedar-se de guàrdia.

Vam gestionar les reserves una mica tard i, per poc, ens quedem sense habitacions. Al final, la casa-hotel rural "La Baranda" va resultar ser l'única possibilitat d'estar tots junts.

Pot semblar un tòpic, però crec que tot va ser a la perfecció. Des de l'hostalatge (una casa molt coqueta, amb unes vistes meravelloses al poble), l'entorn (aigua, serra, barrancs, ... indescriptible), els menjats/sopars (cadascuna millor que l'anterior), ... bé, les fotos poden testificar el que dic.

El dissabte vam fer una ruta circular pel riu Turia, el pantá de Loriguilla, per barrancs i sendes meravelloses.

Per a l'anada vam anar per l'autovia, que ens deixa quasi a les portes de Xulella, però per a la volta a Alacant vam optar per una carretera interior, secundaria, que passa per Sot de Xera i Xera, enllaça amb Requena, Cofrents, Aiora (on vam menjar esplèndidament en el Restaurant 77) i fins a Almansa.

Els camps de vinyes amb tons verds, grocs, ocres i rojos, oferia imatges espectaculars.
I mentre tornàvem, el diumenge, ens va arribar la notícia del naixement de Mateo, la qual cosa ens va deixar molt feliços. Enhorabona als pares, avis i a tota la família. Caldrà fer-li una samarreta no?

Vam fer moltíssimes fotos i he hagut de fer un esforç per a seleccionar un àlbum, que us deixe en Google Fotos.

També us deixe el perfil de la "Ruta de los Pantaneros" que vam fer el dissabte al matí i que està en Wikiloc.