sábado, 4 de febrero de 2017

Vall de Gallinera 4/02/2017

Avui la Penya ha fet una excepció i ens hem apuntat a una eixida col·lectiva amb el grup de Amics dels Muntanyes. En principi, volíem anar 4, però Pastu no ha pogut i ens hem quedat Ramón, Toni i Basseta.

Hem anat amb cotxe fins a Benisili i des d'allí hem agafat una senda que puja fins al castell, l'últim refugi d'Al-Azraq (el dels ulls blaus). Hem seguit pujant per les llomes fins a coronar l'Alt de la Creu, on hem parat per a esmorzar.

Hem seguit pujant i baixant llomes, amb espectaculars vistes a l'esquerra (la Vall de Gallinera) i a la dreta (Vall d'Alcalà) fins a arribar a la Foradà. Des d'allí hem cercat una sendera per a descendir fins a Alpatró, on hem menjat esplèndidament (olleta de blat i arrós al forn).

Molt bon ambient en general, molt bon humor, molta companyonia i, encara que amb massa vent en ocasions, un clima perfecte per a aquest tipus de marxes.

Us deixe un enllaç a Google Fotos (on he posat una selecció de les fotos que més relació tenen amb nosaltres)
i el perfil de la ruta en Wikiloc. L'àlbum amb totes les fotos està en aquest altre enllaç.