martes, 24 de abril de 2018

Mallada del Llop 21/04/2018

Ens venia de gust tornar a la Serrella. Toni i Rafa no havien estat en l'anterior intent de pujar a la Mallada del Llop i els vam proposar tornar-ho a intentar.

Vam avanzar l'eixida d'Ibi a les 7 del matí, en previsió que no ens enxampara sol en ple ascens. No obstant açò, vam tenir un dia agradable, seminugolat i fins i tot fresc quan arribem al cim.

Iniciem l'ascens pel Barranc de la Font, per a passar per la Font de la Noguera i el pou de neu que hi ha una mica més amunt, enfiland el barranc que ascendeix per l'esquerra. Esmorzem en un replà, amb una mica de vent que, gràcies a la roba d'abric, no ens va deixar tesos.

Després de l'esmorzar, rematem l'ascensió (1.379 metres d'altura) i vam anar per la cresta de dalt, amb impressionants vistes a dreta (al pantá de Guadalest i al mar) i esquerra (Famorca, Fageca, Gorga, ...), passant per una zona de curioses formacions rocoses abans d'iniciar la baixada..

La primavera es feia palesa en la floració de les orquídies i un altre tipus de plantes, però encara es pronte per a veure la catifa blava del "coixinet de monja".

Us deixe el perfil de la ruta a Wikiloc i una selecció de fotos en un àlbum de Google Fotos.