sábado, 22 de noviembre de 2008

"LA C REU" - 22/10/2008


Sí asi teniu........."LA CREU", quina "CREU" y quina "COSTERA", allí no estaba ni CRISTO como podeu vore en la foto y damun, eren les onçe del matí y sense almorsar. Ja sabeu..... que si así no que estem apunt de arribar, allí no que fa algo aire, pero no patiu, si esls fan les deu y mitja, a on estigam almorsar. Res de res hasta que no s'arribat. Menos mal perque si almorzem antes, allí no pucha ningú.
Nota: Lo de 5 horas, nada de nada, 5 para ir y otras 5 para volver, pero menos mal que hemos puesto las vocalias de taxistas y hoy nuevamente han venido en nuestra ayuda.

1 comentario:

PASTU dijo...

Pastu seguix comentan:
Menos mal que en el almorzar san portat "molt be", hora y mitja, pero cuan ham acabat, casi podem alçarmos, pues fea un solet molt bó y tenien un paisaje maravillos, El Maigmo, La Font Roja,Aitana, La Serrella, L'illa de Tabarca, Bañeres y moltes coses mes.
Cuan am acabat de almorzar, eren dotche y micha y tenien que tornar, imagineuvos lo que mos quedaba. En la Venteta dels Cuernos, hem tingut que cridar a la Vocal taxista MariCarmen, la cual muy gustosamente mos a portat a casa de cadascu. Ja eren les tres y mitja, per lo que tenim que fer una recoleta entre tots y comprarli un relotje noy al Vitalicio, pa que marque els temps en mes exactitud.
Despres posare una o dos fotos mes.
(Nota: Sandi con esta entrada el iberut lo vas a dominar 100%.